lördag 1 augusti 2015

ledighet 2015


Var på Ikea i örebro, köpte växter o småplock
Det var tröttsamt men vad gör vi när det regnar?


fullmåne ikväll
Vi kollade även in örebro stad, riktigt fint med all cityart som dom
fixat o pyntat centrum med. Det gillas skarpt.
Inte bara ikea utan marieberg köpcentrum också för det var så länge sedan jag gick på stan, på rean. När jag bodde i Oslo så kunde jag svänga inom på.vägen hem ifrån jobbet, eller inför helgen eller vid löning. Då.hängde jag med mer i modet än nu o så var jag smalare. Jag saknar stadskänslan jag vill nog kunna ha båda delarna beroende lite på, sedan vill jag kunna åka buss till jobbet. Jag är väl typ den enda som tycker det är tråkigt att köra bil haha o i höst kommer jag åka mycket bil känner jag på mig. 
Iallafall så skulle jag skriva att jag hitta en kimino på rean, carlings, orord.pris 599 mitt pris 149. Helt okej och sedan snacka jag med han där inne som jobbade där för vi vet aldrig nör vi får möjligheter o hitta "rätt kontakt" KUL o babbla lite
Aja nu är klockan morgon snart, ska väl nana strax. 
Pusshej så länge


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.