tisdag 11 augusti 2015

glass med persbrandt

Här sitter jag och äter ben Jerry glass och lyssnar på pod med Persbrandt, han är väldig djup, konstnärlig och verkar lite blyg. Jag är förvånad hur han "visar sig" och det måste ju vara en fördel med dessa podar att artister och skådespelare, offentliga personer får sin röst hörd.

Nu är jag sen med att lyssna på poddar haha, har funnits i flera år, jag vet, men nu har jag börjat lyssna. Samtidigt som jag diskar, går ut med kitty, bloggar, det är ju smidigt. Jag lär mig saker, nya insikter som är kul och intressant.
Dom är roliga micke och hans mamma. Han har många sidor och jag tror att jag o han skulle ha mycket o prata om. Jag älskar djupa människor och sådana enligt mig själv är känsliga varelser.

Heja Persbrandt, stå på dig!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.