tisdag 25 augusti 2015

bollar i luften

Morgon morgon
Jag har inte somnat än,  så bra så och jag är egentligen trött
Nu är sensommaren här o swish så är hösten innanför våra idylliska fantasier. Jag har hunnit att göra bröd i natt, en smet som stått i kylen och väntat i några dagar. Jag kan det här snart med att förbereda, mamalivet delux, som jag längtar.
Aja...det är bra när det görs i ugnen självmant i princip. Jag kan nog vinna pris i bekvämlighet. Fick en sådan längtan till jul, visst är det mysigt med mörka kvällar tända ljusja...det där myspysfaktorn. Jag gillar hösten med som jag tycker nu, det är nog åldern som gjort det :-)

Jag skulle bara in och skriva av mig lite...
Längtar till höst och jul!! Lets begin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.