onsdag 7 mars 2012

Lite kort :)


Eftersom ni vill veta det allt om mig så är jag så snäll och delar med mig
om Hur allt började som en liten flicka på landet med mor och far Inget husdjur(än så länge), syskon men otroligt många "hobbies"



Den sexuella driften började i tidig ålder och det var pottan som gällde, där kände jag att jag kunde vara mig själv... för en stund.



Att dra på gränsen och utmana ödet det var ett motto för mig i denna åldern, mina föräldrar hade en hård och tuff tid med att skapa en trygg framtid för mig.


 
En flicka med lockar och som ser allmänt ordentlig ut
ville ha en häst när hon var liten tös, det blev en utflykt till dalarna.
Pappa och Mamma ville inte att jag skulle bli för facinerad av ridning i ung ålder, för att kunna bromsa det begäret i tonåren...

Lite om mig denna dag
Pusss

2 kommentarer:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.