tisdag 27 mars 2012

Kärleksrelation


Nu är våren här, fåglarna kvittrar, balkonghäng och cykelturer det känns underbart precis som en kärleksrelation. Eller?
eftersom jag är duktigare på andras än mina egna så är det kanske dumt att jämföra det så.
Samtidigt så är kärleken viktig i livet och en av meningarna som ska skrivas in i ditt liv, glöm ej det.
Egentligen har jag inget vettigt att skriva, som det kanske märks.
Inget som hänt, Ingen som hör av sig (har föresten mob avstängd haha)
FAN VA LÅNGSAMT DET ÄR. . . Ogillar starkt mitt läge som arbetslös just nu. Jag får mer gjort när jag jobbar, visst är det konstigt?

Har fått för mig att rensa kroppen IGEN..
Så snart kommer ni märka av mitt sura, grina beetende...
Trött på dubbelhaka och kläder som är tajta..Hur är det möjligt?
Pappa köpte en våg nu också, kanske är bra att väga sig regelbunden så kanske jag slipper en chock efter 6mån??? haha..
Bara för man blir av med några kilo så är det kanske inte där problemet sitter.
Men jag som jobbar helger och tim då och då så finns inte chansen att köpa nya kläder, så för mig är det mer ekonomiskt att minska i vikt.

Kitty mina fina fina hund hon är inte bara en hund, hon är min vän i livet och som ger mig glädje i vardagen och kärlek i stora lass.

Vi ska vara tacksamma för djuren och även åt våran gud som har skapat dom! Vår jord är helig och magisk, samma med människan. Var rädda om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.