lördag 11 juni 2011

inte død

Hej kära du

Jag är som sagt i livet och har nu flyttat från madrassen i min gamla lägenhet.
Nu sover jag på soffan hos Sara 3min ifrån där vi bodde innan (jag är smart jag)
Mindre smart nu när jag fick sluträkningen på strömen Hur fan är det möjligt 10 papp. I den lägenheten där vi knappt hade lampor... sjukt ju.
Som ni kanske förstår så längtar jag inte direkt efter semesterpengarna eftersom de ska läggas på sådan skit jag längtar inte heller efter eget boende Ne jag är bara bitter. I ett tag iallafall tills jag får snacka med bolagsskiten fyfan för norge allså.

Tyvärr kan jag inte berätta något spännande eftersom mina planer är flygande. Vem vet vad jag gör om 4veckor en sak är säker och det är att jag ska hem till sverige (sedan kan allt hända) visst är det härligt.
pusspåer/vihörssnart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.