tisdag 14 juni 2011

allt har sin tid

Analys från mig själv

Det finns en anledning till varför hinder dyker upp för det ger dig styrka och motgång i livet som ett slags prov eller kanske ett tecken på att det du gör i nuläget är fel. Så kanske är jag på fel plats?

Också den känslan att min målmedvetenhet kändes helt bortblåst och har gjort det dom senaste dagarna. När jag skulle drömskriva om " Evelina som friskvårdskonsult om 6mån - 3år"

Jag kände efter i magen och kände ingenting eller fick en känsla av vart jag ville stå, det är nog för att jag helt enkelt vill mycket. Nu idag ringde dom från spa skolan Jättetrevligt och jag fick en god magkänsla av att komma till stockholm för att börja utbildning som Spa terapeut. Det som jag tror är att allt kommer falla på plats när jag kommer dit då vet jag kanske mer. Hemma är alltid hemma. Det enda anledning nu är jobb och jobb för att få en jävla ekonomi haha..
Hatar egentligen tanken på att tänka på pengar det är så energikrävande..


SVERIGE ÄR SÅ JÄVLA BRA, SITTER PÅ CAFE MED EN STOCKHOLMARE SOM PRATAR OM HOROR, HASH OCH TJEJER UTAN TROSOR.. Herreguuud..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.