tisdag 14 juni 2011

Hur i helvete är det möjligt

Fyfan idag är det menshumör PÅ TOPP!

Första jag gjorde var att ringa huvudkontoret i sthlm (axelsons skola) för att snacka med ansvarig för den här i Oslo. Nu är det löst iallafall och jag lägger det åt sidan.

Nu var det den jävla strömräkningen på 10papp som då inte var fel. Vi skulle läsa av strömen varje månad men för helvete är det svårt att informera om det kanske? Vi har i tillägg betalat då och ja blir bara så paff. Vi bodde i en gammal lägenhet och "nejda det va ju inte dyr ström där" EHHH.. O lever vi på 1800talet nu när vi ska läsa av strömen också själva?

Jag har inte blivit matad av silversked genom livet MEN lite service räknar jag kanske med när vi betalar som vi redan gör i den jävla skitdyra staden Oslo. NU ÄR JAG ARG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.