söndag 29 augusti 2010

sugen?

Mer Hälsa, näringslära och livsstil
Känns ju helt fantastiskt att jag hittat en skola, en utbildning som passar perfekt till mig. Är du en person som tycker om detta ämnet, kanske massage,kosthållning, yoga, träning eller motion. Då är detta en skola jag anbefaller, pengar kostar den, men ja kan lova dig att du blir nöjd. Bra människor runt dig, du kan anpassa pluggningen precis efter din vardag och jobb.
Jag tänkte skriva mer om hälsa och näringslära, vad det innebär och lite info som jag tror alla behöver och som man inte vet om. Kommer ju blogga mer om det, eftersom det kommer finnas Mer nytt och Mer i min vardag nu.
Vad tycker ni?
Sällan det kommer in kommentarer, vilka läser denna bloggen Egentligen? har inte så stor koll. Säg vad ni tycker iaf :-)

1 kommentar:

  1. Jo angående näringslära :)

    Vad har du att rekommendera för någon som absolut inte tycker om att laga mat? Skaffa sambo?

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.