lördag 14 augusti 2010

nostalgi

VÄLKOMMEN ALLA BARN!
Här är det barnprogramm
Mina favvisar; sitter och lyssnar på youtube
- skrotnisse
-från A- till Ö
- Trasdockorna
- räddningspatrullen
- Bo- ko
- trazan och banarne
-kalles klätterträ
-björnes magasin
- trolltider
- barbapappa
- bamse
fem myror är fler än fyra elefanter
astrid lindgrens sagor också (naturligtvis)
- Bullen (haha det måste alla ha sett på)
pippi-pelikan
dr kosmos
HERREGUD FINNS SÅ MÅNGA! ÄLSKAR DOM GAMLA BARNPROGRAMMEN SOM JAG VÄXTE UPP MED.

3 kommentarer:

  1. åh, alla de här såg jag också och jag älskade de :) dock glömde du doktor snuggles ;)

    ha en fortsatt bra kväll och helg :) kram

    SvaraRadera
  2. sv_ tackar, det stämmer faktigst! hoppas allt är bre med dig idag :)

    SvaraRadera
  3. Nostalgi till tusen! =)

    tack för alla fina ord i min blogg. blir alltid glad och starkare när jag läser det du skrivit! =)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.