söndag 15 augusti 2010

nattligt tänkande

Nattens tanke: är MAN! en Man, en persbrandt i sängen och jag lovar att jag hade sjukskrivit mig..
inte bara för att, utan för att han är Man. Hur många män finns det i sverige som kan prata för sig, lättsam, snäll, gohjärtad, stabil ekonomi, bra jobb, framtidsplaner och som SER BRA UT. För mig rimmar sånt dåligt, enligt min mening: hör här.

-Typen som är lång, smal, jeans och overall, kanske tillochmed träningskläder och Keps på sig som det står "mjölk är livet" och som gillar mammas mat,och vet inte hur man tillagar enkel mat. Den "mannen" ser man ju ofta, ute på schlätta.

- latino snubben. Usch måste ja tänka. Sliskig frisyr, skinnbyxor, tajt uppknäppt skjorta. Och som gör "sexiga miner" på dans golvet. Den typen såg ja sist ute på krogen.

- även en sliskig muskelknutte, som mer såg ut som en dvärg med liten snopp.
- den tafatta typen, som inte vet hur man går, rör sig,pratar eller dansar. Den nordiska typen.
- klassiska stekarn, som tror han äger stället.
- clownen, den killen som ska försöka vara rolig,höras mest och synas.

Killar har mycket och lära, synd att det inte finns guide för det. Om ja får en son så ska ja lära honom hur man blir en man.
Natta-klem til dere!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.