fredag 9 februari 2018

T

 Jag i all min ära efter en veckas förkylning. Halleluja 👌☝min hy strålar-känsla. Inte direkt. Men jag känner kvinnokraft. Feminismen är så viktig idag, att kriga för.

 Följ olika kvinnor på sociala medier och inspireras. Lyssna på poddar medans du går en promenad. Skäringer och mannheimer ger mig varje vecka perspektiv och skratt. Ångestpodden tar upp mycket också hur samhället är skapat, normer och hur påverkade vi är. Eller så är vi bara den kvinnan vi vill vara. Utan curlande då. Hoppas jag😆

En av kvinnorna som jag följer. Kolla hennes flöde och hennes bilder. Kraft!! 
Jag vill att alla unga tjejer ska följa dessa. Blondinbella i all ära MEN nu är det dags för natural guuurls


Ryt ifrån
Ta plats
Ifrågasätt
Reagera - hjälp andra- agera
Prata
Reflektera

Idag är kraften i mig. Lovly. 
Nu ska jag sova med vitlök i öronen
Kom ihåg, bryt normer ♀🌟


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.