fredag 13 maj 2016

woohoo energi igen




HEJ SWEETIES
som läser..
I en vecka har jag kört med spirulina och chlorella drink på morgonen ihop med vatten, banan, hampafrön som bas. Eller femdagar. Jag känner mig piggare än på länge, beror också på att jag landat i mig själv för att jag varit ledig i två veckor- sååå skönt

Har även nytt jobb i sikte vilket jag tror ger mig ny energi, även om jag ska sommarjobba så känns det suveränt. Nu har jag beställt frisörtid hos min kusin Andrea, hon är grym. Noggrann, kreativ och förstående. Detta är en gammal bild. Just nu är jag grön runt munnen o med en tofs mitt på huvudet med lockigt rufs. Så kan bespara internet den looken.

Mat och återhämtning är A o O för kropp och sinne, kom ihåg det, det är så lätt att bara rusa iväg i livet. Vad har du för det sen? Om du nu inte har ett mål med det... PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.