söndag 14 februari 2016

hjärtdagen 2016

 
Snart butikschef då, det trodde jag inte för 10 år sen.
Jag försöker att se det att jag har varit omtyckt och "lyckats" inom mina områden, på dagis, spa/massage, äldreomsorgen, fabriksjobb, fotograferat och fått beröm så jag ska vara stolt över mig själv. Jag har en stor kunskapsbank. Jobba med personlig utveckling är viktigt och att lära sig nytt, se ifrån olika perspektiv. Mitt nästa mål är att kunna sy- basen. Sedan vore det kul och kunna bygga ihop något utan att få psykbryt haha.

Mina känslor är upp och ner just nu och jag känner mig lugn men har väl en inre stress i mig. Det har varit rättså mycket sedan september -2015- Jag känner mig så vilsen. Jag vill bara att allt ska falla på plats...Jag vill ha kul...Jag vill ha semester...
Jag måste tänka ut en bra planering, hur jag ska göra, får se lite hur det går med allting.

Imorgon ska jag bestämma mig för läsglasögon, alltså när jag håller för vänster så är det hur otydligt som helst på höger, helt otroligt att jag inte har märkt det. Kram till er alla på hjärtdagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.