tisdag 3 februari 2015

nya tag 2015

2015 februari är redan här

Jag fattar inte att det går så fort, i januari så hann jag knappt blinka
Den avslutades med 30års fest för Charlie o februari började med bakfylla haha...fantastiskt men jag jobbade även kvällspass bakis så jag lärde mig att jag inte är 18 längre. Att man aldrig lär sig. Samtidigt är det inte ofta jag festar så det är lugnt. Både januari o eller februari har innehållt fest så nu hoppas jag mars blir lugnt men då fyller Sanna haha. Aja en gång i månaden 26år är kanske inte så illa? ! ;-) 
Aja nog om det. Jag brukar göra collage pga att jag tycker det är kul o plus att jag tror att det är ett bra sätt att få ner sina tankar o mål. Försöker även skriva dagbok 
Så nu hoppas jag 2015 blir ett nytt kapitel i mitt liv...har lust egentligen att vända upp o ner på allt. ..får se Natti natti så länge




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.