tisdag 24 februari 2015

.......

Ditt namn betyder:

"Den upplyste"

Du är mycket kärleksfull med andra människor. Du känner dig ansvarig för dina medmänniskor och försöker att hjälpa var du än kan. Du kan hantera bra med motgånger, eftersom du har lärt att ta något positivt ur varje erfarenhet.
Ja, detta test på Facebook som det finns tusen andra av stämde ju faktiskt mitt på pricken, det stämmer inte bara pga mitt namn utan också hur jag känner mig ikväll. Sårbar, ensam och tom, det är mig idag. O jag vet inte om jag är blind men jag skulle faktiskt behöva ha en dos av mig själv också. Dom som är i min omgivning finns där ute någonstanns vi hörs då o då men det är ingen som är nära mig längre och det gör mig ledsen. Det gör mig också ledsen att vi alla är så upptagna i vårat liv att det inte ens går att höras oftare eller ta en dagstur. Jag skulle vilja stänga ute världen för ett tag, det kanske jag gör också snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.