torsdag 22 september 2011

eskilstuna

Vad händer?

För att låta tråkig så ser dagarna precis likadana ut , tyvärr.
Som kanske många vet så växer min irritation ibland på ingenting och just det på morgonen att få lugn och ro det kan du bara glömma när du åker med SJ.

Alla älskar SJ, eller hur?
För det första så går det Inte att prata i telefon, surfa kan du (ej provat) och elkontakt finns
för det andra så kan du inte kissa på en tågtoalett utan att det rinner på hela benen i princip och det känns som du är på finlandskryssning.
för det tredje så har idioterna höjt priset, när dom vet att dom ska bättra sig...fyfan allså.
Att jag är bitter på Sj, råder ingen tvekan... Vem gillar kollektivtrafik när du inte kan komma i tid till jobb, skola, möte eller planlägga något överhuvudtaget? 3tim mellan ankomst-avgång ungefär..då hinner du.

Påtal om min praktik så går det oväntat bra faktiskt, jag är under lärdom.
Under dagens gång dyker alltid småfel upp men det är där jag ska göra dom.
Hur räddar du situationer? att spela på tid är inte alltid lika lätt som de låter...
Inpackningarna är roligast tycker jag speciellt den ungerska leran ;-)
Flera kurser är inplanerade i min livsplan, andlighet och mindfullness är ett stort intresse Plus träning och välmående i helhet Love it. ORGANIC!

imorgon är det chill då är det ett glas vin som står på schemat!
Hae varit kul och svara på frågor, om det är någon själ där ute som undrar något?

BTW: VISST FÅR NI OCKSÅ JULKÄNSLA NU? Underbart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.