måndag 19 september 2011

babbel

Tänkte komma med lite text i denna blogg, vilken kanske inte varit min största talang den senaste tiden. Samtidigt, vem orkar läsa och är det någon som läser?

Vad ska jag berätta om då?
Just nu är det mycket som händer i livet och inget är på plats med ett annat ord ; flytande liv

- 8veckor utan sex känns som jag kan gå i kloster Annars är det bra.
- Lugnt och skönt utan pappas tjat (som ibland är bra)
han är världens bästa pappa och som gillar SPA behandlingar och är tyvärr inte Gay, hade tyckt det varit kul.. samtidigt Nej.
- Mormor är dement, fått nytt kemiskt piller som ska hjälpa ( hrrm visst)



Alkoholen har drivits ut ur kroppen med spirulina-inpackning, Morrmud inpackning och massa vatten och svett!! Känns gött.. skrubbat bort döda hudceller också ; Jag är en ny människa kan jag säga...

Detta var det senaste!

1 kommentar:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.