torsdag 26 maj 2011

såhär har jag det...





Passet, internetdosan, skolpärmar och papper. Kaffekopp och plastglas SOM för ca 10min åkte ut över hela golvet här och jag fick utbrott. Eftersom ni ser att ordningsinnet har gått och gömt sig så kom det på viktiga papper jag är smart.


- Även lyckas med att strömmen har gått , en säkring på tvättmaskinen så den gick inte att starta. Allså inga handdukar kvar eftersom jag klippt sönder dom för att använda till att damma ytor med (flyttstädningen) i helgen.

Ringde hyresvärden men det är inte värt att skriva vad hon kom med (ni förstår själva kanske)


Hur kommer det sig att något hindrar mig hela tiden? Jag vet att det finns en grund och mening med det och det går inte att gissa sig till. Igår satt jag i rummet och jag såg människokropp på väggen mittemot mig en Vitlysande skugga Vad betyder det då?


Idag är det lugnt än så länge, det är mycket energi runt mig nu.

Om det finns en spådam där ute som läser detta så hjäälp, det finns ett meddelande känner jag Men vad...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.