torsdag 26 maj 2011

kaffetid!

Hur är det möjligt att vara sådan kaffekärring?
-Måste bero på att jag sitter och *host* läser och pluggar.. är kaffesugen hela tiden Not good.

Dagens händelse: LÖÖÖN (ser ju inte mycket av dom pengarna då så kul att bli vuxen)
(fast hellre vuxen än att vara en förvuxenbebis)

Det jag måste göra : dra till mitt jobb och skriva in timmarna (jättekul)

Dagens bästa: Åhh jag har världens bästa tante som är sjuksköterska som beskrev cirkulationssystemet och cellens uppbyggnad, lagom till provet imorgon.

Dagens skit : igår var igår då var det tvättmaskinen idag spillde jag ner lindas påslakan och så kastade linda handdukarna så nu torkar jag mig på en "tvättlapp" TYP. (Renligt) Har jag inte vart noga förut med dusch eller svettdoft så kan det fan va nu med..whatever

Ja kaffe , dä va dä..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.