lördag 18 mars 2017

Lördag

 Vill hitta en klänning till bröllopet i juli. Jag vet inte... får kanske kolla på stan med. Men jag behöver ju inte planera allt nu haha. Usch det är med skräcskräckblandad förtjusning som jag bara vill ha sommar nu. Så roligt med bröllop. Jag tycker det är så kul med att fixa o att ge så dagen i sthlm blev bra. Inte perfekt. Ja jag är kritisk. Åsa blev nöjd o överraskningen var jag nervös över hur hon skulle ta den. Men det gick ju bra ;-) jag ville göra något som hon inte kunde gissa sig till. O en grej som jag inte heller hade gjort ^^

Pappa tkt det var "jaha så det ska vara kul" så därför blev jag osäker. Men jag känner ju Åsa. O nu på bilderna så ser jag hur glad hon är. Så i höst hoppas jag vi kan minnas hur roligt det har varit. Det tror jag på!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.