söndag 6 september 2015

tårar behövs



Det är behövligt att få ut sina känslor för det som händer i våra liv o som påverkar oss. 
jag är en känslosam människa men som försöker jobba hårt med min personliga utveckling. Jag tror att när vi tömt oss på det som tynger oss o accepterat våra motgångar så ser vi livet klarare. Jag väljer själv vad jag har i livet, jag kan ändra det ingen annan, vill jag ha förändring så måste jag göra det. Så är det. Sedan är ingenting lätt, för mig är det bättre att vänta känna efter o sedan ta steget för jag vill gärna vara impulsiv men det kan lätt kännas fel sedan när det landat oss mig. Så att lyssna innåt är viktigt. Vi behöver bara oss själva vi har våra svar. Vi vet svaret och kan hjälpas med meditation. Jag försöker hela tiden att jobba med den biten att bli en ännu bättre version av mig själv, jag har inte bara nytta av det utan även min familj och mina vänner. Hur ser ni på era hinder o motgångar i livet? Vad har ni för metod? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.