tisdag 2 juni 2015

kan hända även den bästa

Nu är jag ledig heeela veckan lång och lite till, hur skönt är inte det?
Jag ska passa på att sola, lapa, njuta av solen.
En fika väntas och en seans så det blir en bra vecka, med en touch av andlighet.

Jag försöker säga byebye till min depression men den är här ändå. Det har kommit ihop med jobbet vet jag nu. Men det ska snart bli bättre kommer alltid något gott ut ifrån det som är mindre bra. Så är det. O det kan hända alla även om jag ibland tror att jag är ensam.

Det som är bra är att jag lär mig mycket om mig själv.
Ska även försöka ta vara på tiden o utnyttja den, just nu är jag inte sugen på att umgås. Tur är att jag inte är kunglig haha.

Och jag är uppe än och klockan närmar sig halv 6
Vart tar tiden vägen? Jag är laddad för en ny vecka trots att det är tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.