tisdag 9 september 2014

HEALING!

 
Jag har under några år nu, inriktat mig på en andlig väg i livet. Det har gjort att jag växt som person, själ och funnit mitt kall. Healing är en form av välmående , många har obalans i kroppen och det kan då ligga mycket i ens energifält. Plus att vi människor lever med mycket stress press och tider att passa att vi knappt hinner andas, vi behöver samla ihop våra antenner in till oss igen. Våra tankar kan ligga lite överallt eller gammalt groll eller irritation på t.ex jobb, arbetskamrater, arbetsuppgifter, person, familj osv. Då kan det vara bra att få in sin energi igen, därför vi också kan känna oss tomma. Ni har kanske hört att "Hon är en tjej med båda fötterna på jorden?" Det hör healingen med också att få oss att landa, fästa oss på jorden igen, det är då du lever: Här & Nu ;-)
 
Detta var mina tankar för ikväll Puss & Kram till er ute i världen
(om det nu finns någon som läser)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.